به وبلاگ فراه سبز خوش آمدید!
 
فراه داټ کام
خبری، فرهنگی، اجتماعی، معلوماتی و...
15 / 6 / 1390برچسب:, :: 12:20 ::  نويسنده : همایون ذهین

به وبلاگ فراه سبز خوش آمدید!

       از آنجائیکه کاربَران خدمات انترنتی هر روز رو به افزایش است و خدمات انترنتی سهولت خاصی را در قسمت ارتباطات و دسترسی به اطلاعات ایجاد کرده است، بناً تصمیم گرفتم تا این وبلاگ را برای معرفی ولایت زیبا و باستانی فراه تحت نام "فراه سبز" که منظور از آن آبادانی فراه است را ایجاد کنم.

     هدف از ایجاد وبلاگ با این نام، این بود تا حداقل توانسته باشم سلسله مطالبی را که در اختیار بنده در ارتباط به معرفی ولایت فراه است، آنها را به دسترس دیگر دوستان وعلاقمندان نیز قرار دهم.

     در این وبلاگ صرفاً مطالب راجع به ولایت فراه بشر می رسد و یک منبع خوب خواهد بود برای کسانی که در مورد فراه معلومات بکار دارند.

     اگر چه با توجه به محتوای وبلاگ چون خبری، فرهنگی، اجتماعی و... دوست داشتم یک وبسایت ایجاد کنم اما چون پرداخت وجه مالی آن از توان بنده خارج بود از روی مجبوریت فعلاً به این وبلاگ بَسَنده کردم. اما اگر دوستانی حاضر باشند که مصارف مالی یک وبسایت مستقل را پرداخت کنند، من حاضر هستم که با کمال میل و صداقت مدیریت این وبسایت را به افتخار ولایت زیبایم فراه که بی نهایت دوستش دارم، به عهده بگیرم.

    فراموش نکنید که وبلاگ فراه سبز با مطالب شما سبز میشود، چشم به راه ارسال مطالب رنگین و زیبای شما دوستان، جوانان عزیز و بخصوص فرهنگیان فرهیخته هستم.

مطالب شما با نام مقبول خودتان بشر می رسد.

    برای آنانیکه می خواهند از اخبار، گزارشات و دیگر مطالب فراه سبز استفاده کنند اجازه است بشرط آنکه منبع (فراه سبز) را متذکر شوند.

از یادتان نرود که وبلاگ من نو ایجاد شده و تکمیل نیست، حتماً نظر بدهید.

مطالب شما از طریق این دریچه به فراه سبز می رسد:

humayoonzahin@yahoo.com

عرض حرمت

محمد همایون ذهین - (0703406400)

مدیر وبلاگ

صبح سه شنبه - 15 سنبله 1390   

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب